עיצוב הזמנה להפרשת חלה – כך תעשו את זה בקלות

אירוע הפרשת חלה הוא אחד מהאירועים האינטימיים והמרגשים לקראת החתונה שכל כלה רוצה לחגוג יחד עם החברות והמשפחה הרקובה. זה טקס אישי בו הכלה מבצעת הפרשת חלה, מכינה בצק ומברכת ובו זמנית מתכוונת לכל הישועות ולהצלחה בזוגיות ובחיי הנישואין. בגלל שהאירוע הוא משמעותי כל כך ישנה חשיבות גודלה לבחור הזמנה להפרשת חלה בהתאם, כזו שתשקף את הטעם האישי, המשמעות והסגנון שלך הכלה. במאמר הבא נעזור לכן להבין איך בוחרים עיצוב הזמנה להפרשת חלה, כזה שמתאים בדיוק אליכן ולסוג האירוע בקלות!

משמעות הטקס

לפני שנצלול לעיצוב ההזמנה, חשוב שתבינו את משמעות הטקס, כי זה נכון שהיום כמעט וכולן עושות הפרשת חלה לקראת החתונה כי זה עוד סיבה למסיבה אבל צריך להבין את המשמעות של הטקס. על פי המסורת שלנו היהודים – הפרשת חלה מדומה לשפע שמגיע אלינו מהקב”ה ועצם ההפרשה היא מעין הכרת תודה על כל הטוב שגמל לנו.

הזמנה להפרשת חלה
הזמנה למקווה ליאן

אז איך בוחרים את ההזמנה להפרשת חלה?

אחרי שעברנו על המשמעות של הטקס, בואו נתחיל בהסבר על בחירת ההזמנה הנכונה, יש מספר שלבים שעליכן לבצע:

בחירת הסגנון העיצובי להזמנה  

המשימה הראשונה בבחירת ההזמנה הוא קודם כל להבין איזה סגנון אנחנו רוצות. תחשבו האם זה אירוע אינטימי וצנוע, אירוע יוקרתי וגדול ולפי זה תתאימו את העיצוב.

מה סגנונות ההזמנות שקיימים?

יש המון סגנונות אך העיקריים והמומלצים מתחלקים ל – 3 סוגים:

  1. סגנון הזמנה יוקרתי – תוכלו לבחור בהזמנה בסגנון יוקרתי להפרשת החלה שלכן. הזמנה יוקרתית יכולה להיות למשל בשילוב צבע זהב או כסף בצבע הכיתוב או אפילו הזמנה לבנה עם כיתוב שחור ואיורים.
  2. סגנון הזמנה אלגנטי – תוכלו לבחור עיצוב נקי ומינימליסטי, הזמנה בגוונים של לבן, אפור ושחור יחד עם כתב בסגנון מיוחד כמו כתב מעוגל.
  3. סגנון הזמנה פרחוני –  אם אתן אוהבות צבעים, תוכלו לבחור הזמנה להפרשת חלה בשילוב איורי פרחים צבעוניים, עלים ואפילו צבעי מים כדי שהיא תראה שמחה וצבעונית במיוחד.

נוסח ההזמנה – מה רושמים בנוסח הזמנה להפרשת חלה?

עיצוב הזמנה להפרשת חלה לא נגמר רק בבחירת הסגנון אלא יש לכן משימה נוספת והיא בחירת הנוסח המתאים. אנחנו ממליצים לכן לרשום את הנוסח הקלאסי “שמחה ונרגשת להזמינך להפרשת החלה שלי” ולא לשכוח להוסיף את כל הפרטים החשובים כמו שעה, מיקום, כתובת (ואת השם שלך כמובן).  אם יש לך נוסח מסוים שאת מעוניינת בו תעדכני אותנו לפני ההזמנה ונשנה את נוסח ההזמנה בהתאם. יש בנות שמוסיפות פסוק מהתנ”ך כמו – “בואי בואי כלה” או משפט משמעותי שהן אוהבות להזמנה עצמה.

הזמנות להפרשת חלה

איך שולחים הזמנה להפרשת חלה?

בעבר היה נהוג להדפיס את ההזמנות או לחייג אחת אחת ולהזמין אישית, אך בעידן של היום בו כולנו בוואטסאפ ואפשר להגיע לכל אחד בקלות, שולחים הזמנות דיגיטליות כתמונה דרך הוואטסאפ עם כמה מילים יפות שמזמינות את האורחות כמו – מתרגשת להזמין אותך להפרשת החלה שלי, אשמח מאוד לראות אותך אנא אשרי הגעה. אין צורך להסתבך כשהכל כל כך פשוט.

לסיכום

עיצוב הזמנה להפרשת חלה הוא תהליך מרגש ובחירת העיצוב הנכון שמעביר את המשמעות של הטקס היא משימה חשובה. אם אתן צריכות עזרה בבחירת עיצוב הזמנה אנחנו כאן עבורכם, ואל תשכחו שיש לנו מגוון הזמנות לחתונה באתר שתוכלו לבחור לחתונה שלכם. המון מזל טוב!

לפתיחת הצ'אט
צריכים עזרה?
היי 👋 כאן אלמוג מהזמנות לאירועים
איך אפשר לעזור?