אתם רגע לפני החתונה? ככה תבחרו את העיצוב המושלם לאולם שלכם

אחת ההחלטות החשובות ביותר שתעשו במהלך תכנון החתונה היא בחירת העיצוב לאולם. לעיצוב האולם יש משמעות גדולה בנראות הכללית של האירוע ובחוויה של והתחושות שלכם ביום הגדול שלכם. בדיוק בשביל זה, אנחנו באתר הזמנות לאירועים הכנו לכם מדריך מקיף שיעזור לכם לבחור עיצוב לאולם שיתאים בדיוק לטעם שלכם ויהפוך את האירוע ל”וואו” אחד גדול! בואו נתחיל.

איך בוחרים עיצוב אולם אירועים

השלבים שצריך לעשות

1. בחירת סגנון העיצוב

הצעד הראשון בתהליך הוא לבחור את סגנון העיצוב. תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות – האם אתם מעדיפים עיצוב קלאסי ואלגנטי, או שאולי אתם נמשכים לסגנון כפרי וטבעי יותר? כל זוג צריך לחשוב על סגנון העיצוב שמייצג אותו ועל האווירה הכללית שהוא רוצה ליצור באולם. תעצמו עיניים ודמיינו איך אתם רוצים שהאולם ייראה ביום החתונה. אל תפחדו להשתמש בהשראות מקטלוג או מאתרים רלוונטיים כדי לקבל רעיונות.

2. התאמת העיצוב למיקום ולתאריך

ישנה חשיבות גדולה להתאמת העיצוב למיקום האולם ולמועד החתונה. לדוגמה, אם אתם מתחתנים בחורף, עיצוב עם צבעים חמימים ותאורה צהובה עשוי להוסיף לאווירה נעימה. אם החתונה מתקיימת בחוץ בקיץ, עיצוב קליל עם צבעים בהירים וצמחים עשוי להתאים יותר.

3. צבעים ושילובים

הצבעים שתבחרו לעיצוב האולם יהיו חלק מרכזי ביצירת האווירה של החתונה. חשוב לבחור פלטת צבעים שתהיה אחידה ותתאים לעיצוב שבחרתם. אפשר לבחור שניים או שלושה צבעים עיקריים ולהוסיף נגיעות צבעים משלימים לפרטים הקטנים כמו פרחים, מפות שולחן וכו’. כדאי להתייעץ עם מעצבת או מעצב אירועים שיודעים לשלב צבעים בצורה מקצועית ויעזרו לכם ליצור עיצוב מהמם לאולם. אם יש לאולם מעצב שבו איתו וקבלו ממנו השראות.

4. תאורה נכונה

תאורה היא מרכיב קריטי ביצירת האווירה הנכונה באולם. תוכלו להבליט אזורים מסוימים כמו רחבת הריקודים עם תאורה לבנה ובהירה יותר, וליצור תחושת חמימות באזור הישיבה על ידי שימוש בנרות על השולחנות. חשוב לוודא שהתאורה מתאימה לצבעים ולעיצוב הכללי, אל תיקחו תאורה צבעונית שתכער את כל האולם.

5. עיצוב שולחנות וכיסאות

שולחנות וכיסאות הם חלק חשוב מהעיצוב הכללי של האולם. חשוב לבחור מפות ומפיות שמשתלבים עם פלטת הצבעים שבחרתם. גם הסידור של השולחנות משפיע על העיצוב והאווירה, לכן חשוב לסדר את השולחנות ולמקם אותם בצורה נכונה.

6. פרחים וקישוטים נוספים

הפרחים הם אחד האלמנטים הבולטים בעיצוב אולם. הם מוסיפים צבע, ואפילו רומנטיקה לכל אולם. חשוב לבחור בפרחים המתאימים לעונה ולצבעי העיצוב הכלליים שבחרתם.

7. עיצוב אזור קבלת הפנים והחופה

קבלת הפנים והחופה הם האזורים המרכזיים ביום החתונה, וחשוב לעצב אותם בהתאם. אזור קבלת הפנים הוא המקום הראשון שהאורחים רואים כשהם מגיעים לשמוח איתכם, ולכן חשוב שהוא יהיה מעוצב בטוב טעם. ניתן לשלב פרחים, אותיות עם השמות שלכם, מראה מעוצבת, עמדת צילום וקיר צילום מעוצב וממש כל מה שרק תרצו.

8. תקציב

חשוב לקבוע מראש את התקציב לעיצוב ולדאוג לא לחרוג ממנו כי עיצוב אולם הוא לא דבר זול בכלל! ניתן ליצור עיצוב מדהים גם במסגרת תקציב מוגבל אם תשקיעו קצת מחשבה ותצאו מהקופסא.

לסיכום

בחירת עיצוב לאולם היא אחת מהמשימות המהנות ביותר בתכנון החתונה, אך היא דורשת תכנון בהתאם. עם חשיבה יצירתית ותכנון נכון, תוכלו ליצור עיצוב שיהפוך את החתונה שלכם לאירוע בלתי נשכח. אל תשכחו להנות מהתהליך ובכל מה שקשור לעיצוב הזמנה לחתונה אנחנו כאן עבורכם!

לפתיחת הצ'אט
צריכים עזרה?
היי 👋 כאן אלמוג מהזמנות לאירועים
איך אפשר לעזור?