איך בוחרים הזמנה לחתונה?

הזמנה לחתונה היא אחד המרכיבים החשובים ביותר בתכנון האירוע שלכם. היא זו שנותנת הצצה ראשונה לחתונה עצמה ומכניסה את האורחים שלכם לאווירה ולהתרגשות. אם אתם רוצים לבחור הזמנה לחתונה ולא בטוחים איך עושים את זה, הכנו לכם מאמר שיסביר את השלבים המרכזיים שצריך לבצע בבחירת הזמנה לחתונה. בואו נתחיל!

הזמנה יוקרתית לחתונה עם ראשי תיבות

בחירת סגנון ההזמנה

הצעד הראשון בבחירת הזמנה לחתונה הוא להבין מה הסגנון שאתם רוצים. תוכלו לבחור הזמנה קלאסית לחתונה, הזמנה פרחונית ואפילו הזמנה עם התמונה שלכם. חשוב שהסגנון של ההזמנה שתבחרו יתאים לאווירה, לעונה ולמיקום החתונה. לדוגמה, אם אתם מתכננים חתונה בחיק הטבע, תוכלו לבחור הזמנה עם הרבה עלים ירוקים. לעומת זאת, אם אתם מתחתנים על הים תוכלו לבחור לשלב צבעי מים להזמנה שלכם.  

בחירת צבעים וגופנים

אחרי שהבנתם מה הסגנון הכללי של ההזמנה שלכם, אתם צריכים לבחור את הצבעים והגופן המתאים. חשוב שתבחרו בצבע אחד או 2 צבעים אך לא יותר וכנ”ל תשלבו גופן אחד עד 2 ולא יותר כדי שההזמנה תהיה קלאסית ולא ילדותית.

תוכן ההזמנה

עכשיו הגעתם לשלב הכתיבה. המלל בהזמנה צריך להיות ברור ומפורט, ולהתאים לסגנון שלכם. אתם חייבים לרשום את הפרטים הבאים –  שמות בני הזוג, תאריך החתונה, מיקום האירוע ושעות האירוע, שמות ההורים ושמות משפחה. אם אתם רוצים אתם יכולים להוסיף ציטוט משיר או משפט מרגש שקשור לקשר שלכם. חשוב שתשימו לב שכל המידע החשוב כתוב בהזמנה בצורה מובנת לנוחיות האורחים שלכם.

להדפיס או לשלוח הזמנה דיגיטלית לחתונה בוואטסאפ?

היום הזמנות לחתונה מחולקות ל- 2 סוגים: הזמנה מודפסת והזמנה דיגיטלית.

ההזמנה המסורתית והישנה היא הזמנה מודפסת על נייר, עם מעטפה תואמת. את ההזמנות האלו היו שולחים בעבר בדואר לכל המוזמנים וכך היו מודיעים על החתונה.  

היום, ישנה האפשרות לעצב הזמנה דיגיטלית. ההזמנות נשלחות בוואטסאפ לכל אורח  בקלות בלי כל המסורבלות של לצאת בית דפוס, להדפיס ולשלוח בדואר – ממש כמו ההזמנות שאנחנו מציעים. כדי לעזור גם למי שורצה להדפיס אנחנו שולחים קובץ PDF לבית דפוס ואתם תוכל ולהדפיס מספר הזמנות ולשלוח לאורחים החשובים שלכם.

כמה הזמנות מדפיסים?  

אם בחרתם להדפיס חלק מההזמנות חשוב שתבינו מראש כמה אתם צריכים לחלק ואל תדפיסו סתם הרבה כי חבל על הכסף שלכם. מומלץ להזמין כמה עותקים נוספים מעבר לכמות שאתם רוצים לשלוח כדי שיהיה לכם לצילומים ביום החתונה, למזכרת ואפילו ספיר אם כמה ייצאו לא משהו.

מיתוג מלא של האירוע

חשוב לשים לב, שאם אתם מתכוונים להדפיס תפריט מעוצב לחתונה ואפילו לעצב שלט כניסה ומסגרת מגנטים – תעצבו את הכל לפי אותו סגנון עיצובי כדי ליצור מיתוג מלא של האירוע.

לסיכום

בחירת הזמנה לחתונה היא תהליך מהנה ומרגש, חשוב שתבחרו את ההזמנה המושלמת שמשקפת אתכם.  זכרו שההזמנה היא הרושם הראשוני שהאורחים יקבלו מהחתונה שלכם, ולכן חשוב לבחור הזמנה לא פחות ממושלמת! מאחלים לכם המון מזל טוב, צוות הזמנות לאירועים.

לפתיחת הצ'אט
צריכים עזרה?
היי 👋 כאן אלמוג מהזמנות לאירועים
איך אפשר לעזור?