איך בוחרים את העיצוב המתאים להזמנה לבר מצווה?

בר מצווה הוא אחד מהאירועים הכי כייפים ומרגשים שיש לכל משפחה ואפילו לכל ילד צעיר במהלך חייו. הרגע הזה שעוברים מלהיות ילד והופכים לגבר הוא משמעותי מאוד גם ביהדות שמקבלים את עול המצוות לכן משפחות רבות חוגגות את האירוע המשמח לאולם אירועים, חצר הבית, בית כנסת ואפילו בחו”ל. חשוב לחגוג את האירוע הזה בצורה מיוחדת ובלתי נשכחת כי היא משאירה זיכרונות לכל החיים. אם אתם רגע לפני האירוע המרגש- בר מצווה, הכנו לכם מדריך מקיף שיעזור לכם בבחירת הזמנה לבר מצווה ייחודית ויפה שמתאימה בדיוק לטעם שלכם, נתייחס לגורמים שונים שיש לקחת בחשבון, כמו סגנון האירוע, אישיותו של חתן בר המצווה, טרנדים עכשוויים ועוד. בוא נתחיל!

בחירת הזמנה לבר מצווה- רקע

בחירת עיצוב הזמנה לבר מצווה היא משימה חשובה, ההזמנה “נותנת את הטון לכל האירוע”- היא הדבר הראשון שהאורחים, החברים והמשפחה שלכם יראו לפני האירוע, והיא צריכה להרשים אותם ולגרום להם לצפות בקוצר רוח לחגיגה.

גורמים שיש לקחת בחשבון בעיצוב הזמנה לבר מצווה

  • סגנון האירוע: תחילה תבינו מה הסגנון של האירוע, תשאלו את עצמכם האם האירוע יהיה רשמי או קליל יותר? האם הוא יתקיים באולם אירועים או בבית? סגנון האירוע צריך להשפיע על בחירת העיצוב.
  • אישיותו של חתן בר המצווה: לאחר מכן תחשבו על חתן בר המצווה. מהם תחומי העניין שלו? מהם הצבעים האהובים עליו? בחירת עיצוב שתואם את אישיותו של חתן בר המצווה תגרום לו להרגיש מיוחד.
  • טרנדים עכשוויים: ניתן לשלב בתוך העיצוב טרנדים עכשוויים, כמו למשל הזמנה לבר מצווה בסגנון בוהו שיק.
  • תקציב: מחיר עיצוב ההזמנה יכול להשתנות בהתאם למורכבות העיצוב ולסוג ההדפסה, אבל אצלינו באתר הזמנות לאירועים כל ההזמנות נעות בין 89-99 ₪ ככה שאתם יכולים להיות רגועים.
הזמנות לבר מצווה ירוקות

טיפים לבחירת עיצוב הזמנה לבר מצווה

  1. התחילו לתכנן מוקדם: מומלץ להתחיל לתכנן ולחשוב על עיצוב ההזמנה חודש וחצי – חודשיים לפני האירוע. כך יהיה לכם זמן לבחור עיצוב, לכתוב את הטקסט ולהדפיס את ההזמנות.
  2. תראו סגנונות שונים: יש מגוון רחב של סגנונות להזמנות לבר מצווה. אנחנו מציעים לכם לראות מספר עיצובים שונים ולבחור את זה שהכי אוהבים.
  3. עבדו עם מעצבת הזמנות: אם אתם רוצים ליצור הזמנה ייחודית באמת, מומלץ לעבוד עם מעצב מקצועי כמו שאנחנו עושים. כל ההזמנות שלנו מעוצבות על ידי המעצבת שלנו ואנחנו מתאמים אותם בדיוק לאירוע שלכם!
  4. הקפידו על הפרטים הקטנים: הפרטים הקטנים, כמו בחירת גופן, צבעים ונייר להדפסה, יכולים לעשות את ההבדל בין הזמנה יפה להזמנה מדהימה.

עיצובים פופולריים להזמנות לבר מצווה

  • עיצובים קלאסיים: עיצובים קלאסיים הם תמיד אופציה בטוחה. הם בדרך כלל כוללים אלמנטים מסורתיים כמו מגן דוד, צבעים כחול ולבן וכתבי קודש.
  • עיצובים מודרניים: עיצובים מודרניים יכולים להיות יותר יצירתיים ונועזים. הם יכולים לכלול צבעים עזים, תמונות או איורים.
  • עיצובים בהשראת תחומי עניין: אם לחתן בר המצווה יש תחומי עניין ספציפיים, ניתן לעצב את ההזמנה בהשראתם. לדוגמה, אם הוא אוהב ספורט, ניתן לשלב בהזמנה אלמנטים ספורטיביים. כמו כדורגל וכדורסל אבל חשוב להוסיף את זה בצורה נכונה כדי שלא תראה כמו הזמנה ליום הולדת..
הזמנה לבר מצווה עדינה

הזמנה לבר מצווה דיגיטלית

היום, ניתן להזמין הזמנות בר מצווה גם באופן מקוון כמו שאנחנו מציעים בהזמנות לאירועים. כל ההזמנות שלנו מותאמות לשליחה בוואטסאפ לאורחים ואתם מקבלים בנוסף ללא עלות קובץ PFD לבית דפוס להדפסה מקצועית. הזמנה לבר מצווה דיגיטלית היא דרך נוחה וקלה ליצור הזמנה יפה במחיר זול.

לסיכום

בחירת עיצוב הזמנה לבר מצווה היא משימה חשובה, שיכולה להיות גם מהנה. חשוב שתתייחסו לגורמים השונים שציינו ותבחרו עיצוב שתואם את סגנון האירוע.

אנחנו בהזמנות לאירועים כאן עבורכם ונשמח לעצב לכם הזמנה לבר מצווה מושלמת! קישור לעמוד הזמנות לבר מצווה שלנו –

https://invitations.co.il/product-category/הזמנות-לבר-מצווה

לפתיחת הצ'אט
צריכים עזרה?
היי 👋 כאן אלמוג מהזמנות לאירועים
איך אפשר לעזור?