מתכוננים לבר מצווה? צ’ק ליסט לבר מצווה בדיוק בשבילכם!

אירוע בא מצווה הוא אירוע מרגש ומיוחד בו הבן שלכם הופך לילד לגבר גבר קטן וכל מה שאתם רוצים לעשות הוא לחגוג את המאורע המיוחד והגיל המקסים הזה יחד עם כל בני המשפחה, כדי לארגן אירוע בר מצווה בצורה נכונה, מסלי לשכוח שום דבר וכמובן בלי להיכנס ללחצים ואפילו ריבים מיותרים הכנו לכם מדריך, צ’ק ליסט לאירוע בר מצווה שיעזור לכם לבצע את כל המשימות השונות.

צ’ק ליסט לבר מצווה

לקראת הבר מצווה שי מגוון משימות אותן אתם נדרשים לבצע, בואו נתחיל.

קניית תפילין

אחד מהמשימות המרגשות שעליכם לעשות היא קניית תפילין לבן שלכם לפי המסורת היהודית, תוכלו לבחור בתפילין מהודר או בתפילין רגילות שניהם בחירות מעולות. בבחירת תפילין לבר מצווה של הבן שלכם חשוב שתוודאו שמי שמכין לכם את התפילין הוא סופר סת”ם והוא זה שכותב את הקלף, כמובן שכדי למנוע אי נעימויות תקנו תפילין לפי היד שהבן שיכם יניח בה, מניחים על היד החלשה.

יצירת רשימת מוזמנים

משימה חשובה נוספת היא יצירת רשימת מוזמנים לאירוע שלכם, אן עשיתם אירוע לאחרונה אז זה יותר קל כי יש לכם את הבסיס לאירוע אך גם אם לא, תפתחו קובץ אקסל ותתחילו למלא לאט לאט את כל היקרים לכם. חשוב שתעברו על זה עם ההורים כדי לוודא שלא שכחתם אף אחד מהמשפחה שלכם.

בחירת אולם אירועים

לקראת האירוע שלכם תצטרכו לבחור את אולם האירועים בו תבצעו את החגיגה. תוכלו לבחור באולם אירועים או באולם של בית כנסת שיכול להכיל את כמות המוזמנים שלכם. אל תשכחו לבדוק מחירים וכמובן במידה ואתם סוגרים אולם תטעמו את האוכל ותקראו ביקורות קודמות כדי להבטיח בחירה טובה.

יצירת הזמנה לאירוע

הזמנה לבר מצווה דיגיטלית היא המשימה הבאה עליכם לבצע, חשוב שתבחרו בהזמנה מעוצבת בטוב טעם, עם ציטוט מרגש ואפילו אלמנטים שונים כמו שופר ותפילין שישפרו את נראות ההזמנה. תבחרו בהזמנה דיגיטלית כי ניתן לשלוח אותה בקלות בוואטסאפ ואם אתם מסתבכים עם הנוסח תוכלו להיעזר בעמוד נוסח הזמנה לבר מצווה שלנו. אל תשכלו לבחור רקע הזמנה לבר מצווה כדי להשלים את עיצוב ההזמנה שלכם.

הזמנה לבר מצווה דביר

קניית בגדים מכובדים ונוחים

משימה נוספת עליכם לבצע היא קניית בגדיל מכובדים ונוחים, עם דגש על נוחים. תוכלו לבחור בחליפה בצבע מכובד כמו שחור קלאסי או כל צבע שהחתן אוהב, לבחור במכנס מחוייט וחולצה מכופתרת, נעלי אלגנט או סניקרס ומה שאתם אוהבים. חשוב שתשימו לב שהבגדים נוחים במיוחד כי החתן הולך לרקוד ולהסתובב איתם הרבה ואנחנו רוצים שייהנה כמה שיותר מבלי הסחות דעת והפרעות מיותרות.

בחירת ספקים מעולים לאירוע

משימה נוספת היא בחירת הספקים הנכונים לאירוע. אתם צריכים DJ טוב שמבין עניין ויודע לקרוא את הקהל שלו, צלם עם עבודות יפות שישאיר לכם מזכרת מהאירוע המרגש, צילום מגנטים או עמדת צילום מהממת שתהיה אטרקציה לאורחים ותשאיר גם להם מזכרת ואתם לא חייבים אבל יכולים להוסיף את כל מה שעולה על רוחכם כמו עמדת קינוחים, שופרות, זמר וכל מה שבא לכם.

לסיכום

יש מגוון רחב של משימות שעליכם לבצע בטרם האירוע שלכם כדי להבטיח אירוע מוצלח ומרגש. תשתמשו בצ’ק ליסט שלנו נוחיותכם באהבה ותבטיחו הצלחה. אם אתם צריכים עזרה בעיצוב הזמנות לאירועים אנחנו כאן בשבילכם!

לפתיחת הצ'אט
צריכים עזרה?
היי 👋 כאן אלמוג מהזמנות לאירועים
איך אפשר לעזור?