כמה עולה הזמנות לחתונה?

חתונה היא מהאירועים המיוחדים והגדולים ביותר שרובנו נתכנן במהלך חיינו, וההכנות לה יכולות להפוך למשימה מאתגרת המעלה עשרות שאלות ותהיות בין בני הזוג הצעירים שרוצים לחגוג את האהבה שלהם יחד עם האנשים שהכי קרובים אליהם. חלק מהשאלות הנפוצות הן כמה עולה הזמנה לחתונה? באיזה עולה נתחתן? כמה אורחים יגיעו? האם צריך מפיק? ועוד.

הזמנות לחתונה מחיר

ריבוי המשימות ולא פחות חשוב – ההוצאות, עלול להכביד על הזוג הצעיר ולגרום למתחים רבים בינהם, וכאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה, עם בשורה אמיתית ומהפכה של ממש, לא עוד הזמנות מעוצבות לחתונה באלפי שקלים! אצלנו תמצאו הזמנות לחתונה שעלותן מתחילה ב-89₪ בלבד! וכך אנחנו פותרים לכם את השאלה הנפוצה- כמה עולה לעשות הזמנה לחתונה ומציעים לכם פתרון מהמם וזול במיוחד.

כדי לקבל הזמנה לחתונה מעוצבת אישית, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את ההזמנה האהובה עליכם, לשלוח לנו את הפרטים שאתם רוצים שיופיעו על ההזמנה ואנחנו נדאג לשלוח לכם הזמנה מוכנה להדפסה בבית הדפוס ושליחה בוואטסאפ תוך 24 שעות. (למרות שבנינו – יעידו מאות הלקוחות המאושרים שלנו שההזמנות המוכנות שלהם הגיעו הרבה יותר מהר 😉)

הזמנה לחתונה מחיר

מה משפיע על מחיר ההזמנות לחתונה?

כפי שהבנתם, חשוב לנו לספק לכם הזמנה לחתונה זולה, אך חוץ מעיצוב ההזמנות, יש מספר גורמים נוספים שמשפיעים על עלות הזמנה לחתונה:

  • שליחת ההזמנות אל האורחים – אם בעבר היה נהוג לעבור אצל כל המוזמנים ולחלק להם הזמנה פיזית, היום זה כבר הרבה פחות נהוג, להיפך- היום נהוג לשלוח הזמנות לרוב האורחים הזמנה לחתונה בוואטסאפ ובכך לחסוך כסף בכמות ההזמנות המודפסות וכן בזמן שנדרש לחלק את כל ההזמנות בין האורחים.
  • כמות ההזמנות שמדפיסים – בהמשך לסעיף הקודם, כל זוג שמתחתן יודע, שעדיין יש צורך בהדפסה של מספר הזמנות, גם כדי לחלק למשפחה הקרובה כמו הדודים והסבים והסבתות אך בעיקר כדי שיישארו לזוג ולהורים המאושרים כמזכרת. נסו לחשב כמה הזמנות לאירועים אתם צריכים בדיוק ולא להדפיס סתם כמות גדולה מדיי של הזמנות, אל תשכחו לכלול גם 2-3 הזמנות מודפסות שהצלם יבקש ביום האירוע לצילומי האווירה שהוא מצלם.
  • עיצוב ההזמנה – הסעיף שמשפיע על מחיר הזמנה לחתונה בצורה הדרסטית ביותר הוא עיצוב ההזמנה. המחירים של עיצוב הזמנה לחתונה בעצם יכולים להתחיל ב89₪ ולהגיע לכמה מאות ואלפי שקלים. אם אתם רוצים לקבל את התמורה הטובה ביותר למחיר, אנו מזמינים אתכם להסתכל על מגוון ההזמנות שלנו באתר ולבחור את ההזמנה המיוחדת שלכם, אנחנו נדאג ליצור עבורכם הזמנה מרגשת וייחודית המחיר זול ובעיצוב מדהים..

לסיכום, העלויות הזמנות לחתונה יכולות להגיע לסכומים גבוהים אותם ניתן לחסוך במספר צעדים פשוטים ע”י בחירת בעיצוב הזמנה דיגיטלית לחתונה. כך תוכלו להתמקד בשאר ההוצאות הנלוות ולחסוך הוצאות מיותרות.

שיהיה במזל טוב!

לפתיחת הצ'אט
צריכים עזרה?
היי 👋 כאן אלמוג מהזמנות לאירועים
איך אפשר לעזור?