המדריך המלא לארגון ברית מילה בצורה הטובה ביותר

ברית מילה היא אירוע מרגש ומשמח במיוחד, חבר חדש נכנס למשפחה, הלב מתמלא באושר ומתרחב. אתם ההורים הצעירים מקבלים אחריות עצומה בגידול תינוק קטן וכל מה שאתם רוצים הוא שיהיה לו טוב. אחרי כל ההמתנה של 9 חודשי הריון סוף סוף הוא הגיע לעולם, ועם כל ההתרגשות שבדבר אסור לשכוח שיש לכם אירוע ברית מילה על הראש אותו אתם חייבים לארגן בדוחק זמן. כדי שתוכלו לארגן אירוע ברית מילה בצורה הטובה ביותר, שיהיה מכובד, מהמם ובעיקר מרגש, הכנו לכם מדריך מפורט על הדברים שאתם חייבים לעשות לפני האירוע שלכם כדי להבטיח הצלחה מסחררת. בואו נתחיל!

המשימות שאתם חייבים לעשות לפני הלידה

כדי לעשות לעצמכם חיים קלים ונוחים לקראת האירוע יש משימות שונות אותן תוכלו לסדר מראש:

הכנת רשימת מוזמנים

המשימה הראשונה ואחת מהחשובות ביותר עליכם לבצע לקראת האירוע ועדיף כמה שיותר מוקדם היא יצירת רשימת אורחים, רשימת מוזמנים לאירוע שלכם כדי שתדעו מה הכמות הצפויה ותוכלו להיערך לזה בהתאם. רשימת מוזמנים היא אכן משימה קצת מעצבנת שיכולה להיערך כמה שעות אך כדי לייעל את הזמן תעשו אותה ככה:

תעבדו עם קובץ אקסל

קובץ אקסל הוא אופציה מצוינת שתעזור לכם ליצור סדר וארגון ברשימת המוזמנים שלכם, תחלקו את הקובץ למוזמנים מהצד של האבא, מוזמנים מהצד של האימא ותתחילו למלא את המשפחה הקרובה תחילה, אחים אחיות דודים דודות ובני דודים וכך לאט לאט תגיעו לכולם, לאחר מכן תוסיפו את החברים שתרצו להזמין. כדי לא לשכוח אף אחד תתקשרו להורים שלכם ותעברו איתם על הרשימה, תמיד יש מישהו ששוכחים, אח של חבר או דוד רחוק הבן של סימה במיוחד אם אתם משפחה ברוכת ילדים.

תיעזרו ברשימה של החתונה שלכם

הרשימה של החתונה שלכם שווה זהב בארגון הברית, ככל שהאירוע היה קרוב יותר כך הרשימה מעודכנת יותר ותצטרכו לבצע מעט שינויים ותוספות. במידה ואחד מהמשפחה הקרובה ביצע אירוע לאחרונה תוכלו להיעזר ברשימה שלו כדי להתחיל מבסיס מוזמנים ורק להוסיף את מי שצריך.

הזמנות לברית סגל

תסננו את מי שלא נראה לכם רלוונטי

אחרי שעשיתם את הרשימה הגיע הזמן להבין פחות או יותר מי מתכוון להגיע ומי לא עוד לפני אישורי ההגעה, יש אנשים שתמיד לא באים לכן אין למה לקחת אותם בחשבון ומקסימום אם יאשרו הגעה תוסיפו אותם לחישוב הסופי

תכינו רשימת ספקים רלוונטיים

נכון שאת המשימה הזו אי אפשר לסגור לפני האירוע כי כל עוד הבן לא נולד והכל תקין אין לכם תאריך מדויק אבל אם תבצעו מחקר מעמיק ותבינו בדיוק את מי אתם רוצים באירוע שלכם, מה האטרקציות שתרצו ועוד תוכלו לייעל את הארגונים משמעותית.

איך בוחרים את הספק הנכון?

כדי לבחור את הספק הנכון חשוב שתעשו מחקר מעמיק ותבינו האם הוא מתאים לכם ותרצו שישמח אתכם באירוע. למי שלא מכיר את המילה ספק, זה כל בעלי המקצוע לאירוע עמו- צלם, עמדת צילום, DJ וכדומה.

המלצות קודמות

האינדיקציה הכי טובה שיש לבחירת ספק לאירוע שלכם היא המלצות קודמות ממשפחות שנעזרו בשירותים שלו. כדי לדעת אם הספק שאתם מעוניינים לקחת איכותי תבדקו המלצות של לקוחות ואפילו תנסו ליצור איתם קשר בעצמכם כדי לשמוע על החוויה שלהם.

מחירים ממוצעים

זה פרמטר חשוב מאוד שהרבה לא מסתכלים עליו בצורה נכונה אז אנחנו מדגיש אותו- אל תבחרו ספק רק כי הוא הכי זול מבין הצעות המחיר שקיבלתם!!! מחיר הוא הרבה פעמים פקטור לניסיון ומקצועיות וכדי לבחור ספק מעולה אין מה לעשות צריך לשלם, אל תיקחו את ההכי יקר שתמצאו אך אל תבחרו ספק רק בגלל שהוא זול.

בחירת מקום לאירוע

גם את בחירת מקום האירוע תוכלו לעשות מראש, אחרי שהבנתם לפי רשימת המוזמנים את הכמות של האנשים אותם אתם מתכוונים להזמין תוכלו לבחור את המיקום לאירוע. זה יכול להיות בבית כנסת, באולם שמתאים לכמות האורחים שלכם, במסעדה ואיפה שרק תרצו. תבדקו מה אתם מקבלי ומה הזמינות של המקום מבחינת תאריכים (כי בברית זה אף פעם לא סופי) וכך תבחרו את המקום.

קניית בגדים

בגדים זה טריקי, בעיקר כי היולדת לא יכולה לבחור את השמלה והביגוד שלה לפני הלידה כי היא יורדת במשקל ובהיקפים, אבל האבא יכול, מה לעשות תמיד החיים של הגברים קלים יותר 😉 , תלכו ותקנו בגדים מראש ותחסכו זמן יקר.

תמצאו רב או רופא מוהל

חשוב שתבחרו מי אתם רוצים שיגע בבן שלכם ויבצע את החיתוך שלשמו התכנסנו. אתם יכולים לבחור במוהל עם ניסיון והמלצות שזו ההתמחות שלו ומבצע ברית מילה כבר שנים, או מנגד לבחור ברופא מוהל, שיבצע בעצמו את החיתוך.

הזמנות לברית שמאי

המשימות שאתם חייבים לעשות אחרי הלידה

עיצוב הזמנה לברית מילה

אחרי שהגיע הרגע המיוחל והבן שלכם יצא לעולם, מצאתם את האולם וסגרתם איתו ויש לכם רשימת מוזמנים הגיע הזמן להזמין אותם, לא? כדי לעשות את זה בצורה נוחה אנחנו מציעים לכם לבחור בעיצוב הזמנה לברית מילה בצורה דיגיטלית, בדיוק כמו שאנחנו מציעים באתר שלנו כדי שתוכלו לשלוח אותו לאורחים שלכם בקלות דרך הוואטסאפ ולהודיע לכולם. אתם יכולים לבחור בהזמנה עם אלמנטים מיוחדים כמו ציטוט אהוב, איור של עגלה, מוצץ או דובי ועוד כדי ליצור הזמנה מושלמת. אם אתם מסתבכים הכנו לכם עמוד עם נוסח הזמנה לברית שיעזור לכם לבחור נוסח. אל תשכחו שאחרי שבחרתם את ההזמנה שלכם אתם צריכים לבחור רקע להזמנה לברית מילה ואז הכל יהיה מהמם במיוחד!

לסיכום

ארגון אירוע ברית מילה הוא חשוב מאוד ולפעמים קצת לחוץ, כדי לעשות הכל בצורה חכמה ובנחת אנחנו מציעים לכם לבצע כמה שיותר דברין מראש. תשתמשו במדריך שלנו, עצבו הזמנות לאירועים דרכינו ותהנו מאירוע מוצלח! גדלו אותו בנחת ושיהיה במזל טוב.

לפתיחת הצ'אט
צריכים עזרה?
היי 👋 כאן אלמוג מהזמנות לאירועים
איך אפשר לעזור?