כל הטיפים שאתן צריכות כדי לארגן את מסיבת הרווקות המושלמת

החברה הכי טובה מתחתנת? מזל טוב! בין כל האירועים לקראת החתונה יש אחד כיפי במיוחד והוא מסיבת רווקות. כחברה הכי טובה מוטלת עלייך המשימה החשובה והיא תכנון מסיבת רווקות מא׳ ועד ת׳. כדי שתצליחו לעמוד במשימת הפקת מסיבת רווקות מוצלחת, הכנו לכן את המדריך המלא שיספק את הטיפים והתשובות לכל השאלות שלכן לגבי מסיבת רווקות.

את מי מזמינים למסיבת רווקות?

מסיבת רווקות זה אירוע מצומצם של החברות הכי טובות והכי קרובות, כדי להזמין את החברות החשובות באמת אנחנו ממליצים לכן לדבר עם הכלה והחברות הקרובות כדי ליצור את הרשימה האולטימטיבית של החברות שמרימות עד השמיים, אלו שיעשו את המסיבה הכי כייפית שאפשר. אחרי שבחרתן את המוזמנות תפתחו קבוצה משותפת ושם תעדכנו בכל שאר ההכנות למסיבה.

בחירת תאריך ומיקום למסיבת רווקות

כחלק מההכנות תצטרכו לבחור תאריך ומיקום לחגיגה, אנחנו ממליצים לכן לשאול את הכלה והחברות באילו תאריכם כולם או רובן פנויות ולמצוא את התאריך לפי זה, ככה תבטיחו שיעורי הגעה גדולים יותר. אחרי שבחרתן את התאריך תצטרכו לשקול איפה תרצו לעשות את מסיבת הרווקות – זה יכול להיות בוילה עם בריכה או ג’קוזי, סוף שבוע, ספא, קריוקי, בר או אפילו יקב, תהיו יצירתיות כי אתן יכולות לבחור בכל מקום שתרצו רק תוודאו שזה מקום שהכלה תהנה בו.

מסיבת רווקות

כמה עולה מסיבת רווקות?

משימה חשובה נוספת שמשפיעה על המסיבה היא התקציב, אנחנו ממליצים לכם לקבוע טווח תקציב נוח שיתאים לכולן ולא יהיה יקר מידי אך עדיין יכסה את העלויות הנלוות לחגיגה. אל תשכחו לחשב בתקציב את האוכל, האלכוהול, המיקום, האביזרים השונים וכל מה שאתן חושבות לעשות. ככה תדעו כמה היא הולכת לעלות לכן.

מתנות למסיבת רווקות

במסיבת רווקות יש נוהג חמוד שהכלה נותנת לכל אחת מהמשתתפות מתנה קטנה ואישית. הנה כמה מתנות שתוכלו לחלק לאורחות:

  1. חלוק עם רקמת שם לכל אחת, שימו לב שזה יכול לצאת קצת יקר אז קחו את זה בחשבון.
  2. ערכת סבונים מפנקת שכוללת סבון פנים, מסיכה ומה שבא לכן.
  3. פיג’מה צבעונית.
  4. תיק חוף עם הקדשה.
  5. בקבוק מים טרמי ששומר על קור זו מתנה שימושית ויפה.
  6. מעמד הדלקת נרות עם הקדשה אישית.
  7. מגבת חוף מיוחדת.
  8. ערכת איפור מפנקת.
  9. ערכת ספא שכוללת כפכפים, חלוק וכו’.

יש עוד המון רעיונות למתנות למסיבת רווקות שתוכלו לחלק לאורחות. חשוב שתזרמו ותהיו יצירתיות במתנות, שיהיו אישיות מרגשות, בעלות משמעות והכי חשוב שימושיות.

מסיבת רווקות

הזמנה למסיבת רווקות

משימה חשובה נוספת בדרך לחגיגה היא יצירת הזמנה למסיבת רווקות מעוצבת שתשלחו לחברות הקרובות ותכניסו אותן לאווירה של החגיגה. אנחנו ממליצים לכם לבחור באחד מהעיצובים של ההזמנות למסיבת רווקות שבאתר שלנו, למלא את הפרטים ואנחנו נדאג לעצב את ההזמנה המושלמת.

לסיכום

מסיבת רווקות היא אירוע חגיגי וכייפי במיוחד וכדי להבטיח אירוע מוצלח חשוב לדאוג שהכל יהיה מוכן מראש כמה שיותר זמן, תהנו ושיהיה המון מזל טוב, ואל תשכחו שאנחנו כאן עבורכם גם ליצירת הזמנה לחתונה מהממת.

לפתיחת הצ'אט
צריכים עזרה?
היי 👋 כאן אלמוג מהזמנות לאירועים
איך אפשר לעזור?