הזמנה לחתונה להורים גרושים – בחירת הניסוח הנכון


אחרי הצעת הנישואין המרגשת מגיע שלב בחירת האולם, הספקים וההזמנות לחתונה.

מציאת הניסוח הנכון להזמנה לחתונה עבור זוגות מאורסים להורים גרושים או פרודים, כזה שיהיה רגיש למצב הוריהם יכולה להיות מסובכת.

הכנתי כמה טיפים שיעזרו לכם בבחירת ההזמנה לחתונה שלכם במצב בו ההורים גרושים, אם אתם צרכים עזרה בניסוח הזמנות לאירועים אחרים צרו איתי קשר, אשמח לעזור לכם.

בחירת הניסוח הנכון להזמנה לחתונה

  1. ציינו את שני ההורים עם שמות משפחה שונים: ציינו את שמות שני ההורים בהזמנה אך עם שמות משפחה שונים, כך תכבדו את שניהם.
  2. סדר השמות: באופן מסורתי, שמות הורי הכלה רשומים ראשונים. עם זאת, אם אתם רוצים לשנות את הסדר ממקום של כבוד לאחד ההורים, תוכלו לעשות כך אך תבדקו שזה לא יוצר מתחים ואי נעימות.
  3. אל תציינו שמות: יש זוגות שבוחרים להימנע מציון שמות ההורים והסדר מריבים של מי יהיה ראשון עלך ההזמנה, לכן הם בוחרים לא לרשום את השמות אלא- הורי הכלה, הורי החתן.

זכרו, תקשורת היא המפתח. נהלו שיחה פתוחה עם ההורים על נוסח ההזמנה כדי להבטיח שכולם ירגישו בנוח באירוע המיוחד שלכם.

הורים גרושים עם בני זוג שונים

בהרבה מקרים, הורים גרושים ממשיכים בפרק ב בחייהם, חלקם מקימים משפחה וחלקם יוצאים עם בני זוג שונים. אם ההורים המשיכו הלאה ונמצאים במערכות יחסים חדשות, ייתכן שיהיה נכון לכלול גם את שמות בני זוגם בהזמנה. בסופו של דבר, המטרה היא ליצור אווירה מכבדת ומאוחדת ביום המיוחד שלכם.

לסיכום

כשמדובר בהזמנות לחתונה להורים גרושים, תקשורת פתוחה ורגישות הן המפתח. זוגות מאורסים צריכים לשאוף להבין את הדינמיקה של מערכת היחסים של הוריהם ולעצב הזמנות מכלילות ומכבדות.

תבחרו את העיצוב שאתם אוהבים מבין העיצובים המיוחדים שלנו, תשלחו לי הודעה בוואטסאפ או תרשמו בזמן הרכישה את המלל שתרצו ואני אדאג ליצור לכם את ההזמנה לחתונה המושלמת.

לפתיחת הצ'אט
צריכים עזרה?
היי 👋 כאן אלמוג מהזמנות לאירועים
איך אפשר לעזור?