הזמנה לחתונה בוואטסאפ- כך תעשו את זה נכון

הזמנות לאירועים עברו שינוי של ממש בשנים האחרונות עם מהפיכת הדיגיטל, הזמנות לחתונה מסורתיות, כאלו שמדפיסים בבתי דפוס ושולחים לכל המוזמנים בדואר נעלמו מהעולם בעיקר בגלל המסורבלות של בחירת בית דפוס, הדפסה והמתנה ארוכה בסניפי הדואר כדי לשלוח את ההזמנות, אי הידיעה אם יגיעו ליעד וכמובן העלות הכספית הגבוהה שנלווית לכל הפרוצדורה הזו.

הרבה זוגות בוחרים בהזמנות דיגיטליות לחתונה במקום בהזמנה מודפסת כי הן פשוט יותר נוחות, הן פותרות את הסיבוך בשליחת הזמנה פיזית וחוסכות המון זמן וכסף לזוגות.

שליחת הזמנה לחתונה בוואטסאפ

וואטסאפ מאפשרת לכם לשלוח הזמנות ישירות לאנשי הקשר שלכם, ומבטלת את הצורך בהדפסת הזמנה לאירוע ובתשלום דמי משלוח. בנוסף, תוכל לעקוב בקלות ולדעת מי קיבל וצפה בהזמנה לחתונה שלכם.

השלבים לשליחת ההזמנה לחתונה בווצאפ

הנה כמה צעדים פשוטים שיש לבצע לפני שליחת ההזמנה לחתונה בוואטסאפ לאורחים שלכם:

  1. תחילה תצטרכו לבחור את ההזמנה לחתונה שאתם הכי אוהבים מבין המבחר שלנו, ולשלוח לנו את השינויים שתרצו לבצע.
  2. לאתר מכן תצטרכו ליצור רשימה של המוזמנים ולבדוק שכולם באנשי הקשר שלכם.
  3. תצטרכו לעצב הודעה מותאמת אישית שתלווה את ההזמנה שלכם ובה תזמינו את האורחים לחגוג איתכם.
  4. עכשיו כל מה שנשאר לכם הוא לשלוח את ההזמנה לחתונה שלכם בצירוף המלל שכתבתם לאורחים ולוודא שכולם קיבלו אותה.

שליחת ההזמנה לחתונה בוואטסאפ היא לא רק נוחה, אלא גם מאפשרת לכם לנהל בקלות את רשימת האורחים שלכם לכן חשוב שתוודאו שכל המוזמנים נמצאים באנשי הקשר שלכם כדי שיקבלו את ההזמנה.

היתרונות של שליחת הזמנה לחתונה בוואטסאפ

נתחיל בהיבט הכספי, הזמנה לחתונה בוואטסאפ היא פתרון חסכוני בהשוואה להזמנות נייר מסורתיות. באמצעות הזמנות דיגיטליות לחתונה תחסכו כסף על דמי הדפסה ודמי משלוח. שנית, WhatsApp מאפשרת משלוח מיידי, ומבטיחה שההזמנות שלכם יגיעו לאורחים שלכם במהירות בצורה מיידית ללא תלות בדואר או בחברת השליחויות.

בנוסף, אחד מההיבטים שלא כולם חושבים עליהם בצורה מיידית אבל מאוד חשוב לשים אליהם לב בבחירת הזמנות לחתונה הוא הפן הסביבתי. עם הדאגה לסביבה, זוגות בוחרים בחלופות ידידותיות לסביבה בהיבטים שונים של תכנון החתונה שלהם. הזמנות לחתונה דיגיטליות תורמות לשמירה על הסביבה בכך שהם חוסכות הדפסה של מאות הזמנות מנייר 🙂.

נוסח הזמנה לחתונה בוואטסאפ

הרבה זוגות מתלבטים מה נכון לרשום בנוסח ההזמנה לחתונה שלהם, אנחנו ממליצים לכם לבחור במשפט שאתם אוהבים. נוסח הזמנה לחתונה בוואטסאפ יכולות להכיל כל דבר שתרצו, זה יכול להיות משפט משיר או מספוק מסויים, להסיף אותו להזמנה שלכם ולעצב אותה לפי טעמכם האישי. אנחנו כאן תמיד לרשותכם לכל שאלה או בקשה בוואטסאפ או בעמוד התשלום בהערות ההזמנה.

מה כותבים ששולחים הזמנה לחתונה

בואו לבחור את ההזמנה המושלמת לשליחה בוואטסאפ

מה כותבים ששולחים הזמנה לחתונה

אחרי שבחרתם את ההזמנה שלכם, עיצבנו אותה בצורה ייחודית, יצרתם רשימה של האורחים ובדקתם שכולם באנשי הקשר שלכם- הגיע הזמן לרשום טקסט קצר ויפה ולשלוח אותו לאורחים יחד עם ההזמנה. אנחנו ממליצים לרשום טסקט קצר למשל:

  1. נשמח לראותכם באירוע שלנו, והשמות שלכם.
  2. היי, אנחנו מתחתנים ונשמח לראותכם בין אורחינו.
  3. נשמח שתבואו לחגוג איתנו את חגיגות הנישואין שלנו.

תוכלו לכתוב מה שתרצו רק חשוב לרשום טקסט קצר וקולע.

כמה זמן מראש שולחים הזמנה לחתונה

בגדול, אתם רוצים לתת לאורחים שלכם מספיק זמן להוסיף את התאריך ללוח הזמנים שלהם ולהתכונן כמו שצריך, לכן מומלץ לשלוח את ההזמנות לפחות חמישה שבועות לפני יום החתונה.

חשוב לקחת בחשבון את המועד האחרון לאישור הגעה. אתם רוצים לאפשר לאורחים שלכם מספיק זמן להגיב, אז הקפידו לקבוע את המועד האחרון לאישור הגעה עד כשבועיים לפני יום החתונה. זה ייתן לכם מספיק זמן לסיים את רשימת האורחים שלכם, לארגן סידורי ישיבה ולתכנן פרטים חשובים אחרים.

זכרו, ככל שתשלחו את ההזמנה לחתונה מוקדם יותר, כך יש לכם סיכוי טוב יותר להבטיח שיעור נוכחות גבוה יותר.

לסיכום

בעולם שבו הטכנולוגיה ממשיכה לעצב מחדש את חיינו, הזמנות לחתונה דיגיטליות הם פתרון מצוין בתכנון החתונה. ההזמנות הללו הוכיחו את עצמן כבחירה הטובה ביותר עבור זוגות צעירים שרוצים לחסוך בהוצאות השונות ועדיין לא להתפשר.

הזמנות דיגיטליות ושליחתן בוואטסאפ הן פתרון אידיאלי עבור זוגות רבים. אנחנו זמינים עבורכם לכל שאלה שתצטרכו בבחירת ההזמנה המושלמת לחתונה שלכם!

אצלנו תוכלו למצוא הזמנות לחתונה דיגיטליות מיוחדות בעיצוב אישי. בנוסף, אל תשכחו שאצלנו להזמנות לחתונה היא במחיר מיוחד שמתאים לכל כיס, החל מ-89 ש”ח בלבד.

לפתיחת הצ'אט
צריכים עזרה?
היי 👋 כאן אלמוג מהזמנות לאירועים
איך אפשר לעזור?