איך מעצבים הזמנה לחתונה שמשקפת את הסגנון שלכם?

ההזמנות של החתונה הן לא רק הודעה רשמית על היום המיוחד שלכם, הן משקפות של הסגנון האישי שלכם והאווירה של היום המיוחד שלכם. עיצוב ההזמנה שלכם יוצר את הרושם הראשוני עבור האורחים שלכם, ונותן להם הצצה לנושא ולאווירה של החתונה שלכם. יצירת הזמנות שמשקפת את הסגנון האישי שלכם לא רק מרגשת את האורחים שלכם אלא גם הופכת את ההזמנה שלכם למזכרת בלתי נשכחת.

מהם השלבים הראשונים בעיצוב ההזמנה?

עיצוב הזמנות לחתונה מתחיל במחשבה והבנה של הסגנון שלכם וסוג ההזמנה שתרצו. יש מגוון רחב של סגנונות להזמנות ואתם צריכים לבחור את זו שמשקפת אתכם כזוג. תוכלו לבחור בסגנון יוקרתי, ציורי, צבעוני וכל מה שעולה על רוחכם. תוכלו להיעזר באתר שלנו בו תמצאו מעל ל40 סגנונות של הזמנות אותן תוכלו לבחור לנוחיותכם.

הזמנה לחתונה שרון

לאחר מכן תצטרכו לבחור את המלל והנוסח שתרצו להזמנה. גם כאן השמיים הם הגבול ותוכלו לבחור כל מה שרק תרצו. תוכלו ללכת על הנוסח הקלאסי שהוא ” הננו מתרגשים להזמינכם לחגוג עימנו את נישואינו…” או מנגד להוסיף משפט מיוחד להזמנה כמו “אם תשכח ירושלים תשכח ימיני” וכדומה. אל תשכחו לציין בהזמנה את כל הפרטים הרלוונטיים כמו מיקום, תאריך ושעה, הוראות הגעה מיוחדות (אם יש כאלו) וכל מה שתרצו להעביר לאורחים שלכם רק אל תעמיסו יותר מידי.

שלב נוסף שתצטרכו לבצע הוא לבחור את הרקע המתאים להזמנה שלכם. את ההזמנה מעצבים בתוך רקע והוא מוסיף אלמנט עיצובי נוסף להזמנה. בחרו רקע שמתאים לצבעי ההזמנה כדי לשמור על אחידות.

הזמנה דיגיטלית או הזמנה מודפסת- מה עדיף?

שאלה שהרבה זוגות שואלים את עצמם לפני החתונה היא- מה עדיף? הזמנה דיגיטלית לשליחה לאורחים או כמו פעם הזמנה מודפסת? אין תשובה חד משמעית לשאלה הזו אך אנו ננסה לעשות לכם סדר.

אם תבחרו בהזמנה דיגיטלית תוכלו לשלוח אותה בוואטסאפ לאורחים ולא להסתבך בנסיעה לדואר וחוסר וודאות אם ההזמנה הגיעה או לא וכך תוכלו לוודא שאכן ההזמנה הגיע לאורח הרלוונטי וכולם יודעים על החגיגה. תמיד תוכלו להדפיס מספר מצומצם של הזמנות ולחלק אותן לאורחים שבאמת חשוב לכם שיגיעו כמו סבא, סבתא ודודים קרבים ממקום של כבוד.

אל תשכחו להביא איתכם לפחות עותק אחד של ההזמנה המודפסת לצילומים לפני החתונה.

הזמנה לחתונה דיגיטליות מותאמות אישית

התאמת סוג הנייר לעיצוב ההזמנות

אם החלטתם להדפיס, התאמת הנייר שאתם בוחרים להזמנה חשוב ויכול לשדרג את הנראות שלה.  לדוגמה, גימור מבריק עשוי להתאים לעיצוב מודרני, בעוד שנייר בעל מרקם עשוי להשלים נושא כפרי או וינטג’. המשקל, המרקם והצבע של הנייר צריכים להתאים לעיצוב שבחרתם (כמו שהסברנו עם הרקע) כדי ליצור קו עיצובי אחיד.  העצה שלנו היא לבחור בנייר פנינה, הוא נותן מראה יוקרתי אך מעט יקר יותר.

לסיכום

עיצוב ההזמנה שלכם היא הזדמנות ייחודית לבטא את הסגנון האישי שלכם ולקבוע את הטון ליום המיוחד שלכם. על ידי התאמת העיצוב שלכם לנייר המושלם, ושילוב אלמנטים המשקפים את הטעם שלכם, תוכלו ליצור הזמנה שתבלוט באמת. נסו רעיונות שונים ואל תפחדו לתת טוויסט אישי להזמנה שלכם, אחרי הכל, ההזמנה היא ההצצה הראשונה של האורחים שלכם לחגיגה לכן חשוב לעצב אותה בקפידה.

לפתיחת הצ'אט
צריכים עזרה?
היי 👋 כאן אלמוג מהזמנות לאירועים
איך אפשר לעזור?